Fundació Rubió

Avís Legal

En compliment de l'article 10 de la Llei 34/2002, de l'11 de juliol, de serveis de la Societat de la Informació i Comerç Electrònic (*LSSICE) s'exposen a continuació les dades identificatives de l'empresa.

Denominació social:

Fundació Rubió Tudurí Andrómaco

Nombre d'identificació fiscal:

Domicili social:

Claustre del Carme, local 48 07701 Maó

Telèfon: 971 35 13 20

Dades relatives a l'autorització administrativa prèvia per a l'exercici de l'activitat:

Fundació cultural sense ànim de lucre.

Aquest lloc web ha estat creat per la Fundació Rubió Tudurí amb caràcter informatiu i per a ús personal dels usuaris. A través d'aquest Avís legal, es pretén regular l'accés i ús d'aquest lloc web, així com la relació entre el lloc web i els seus usuaris. Accedint a aquesta pàgina web s'accepten els següents termes i condicions: L'accés a aquesta pàgina web és responsabilitat exclusiva dels usuaris.

El simple accés a est assetjo web no suposa entaular cap tipus de relació comercial entre Fundació Rubió Tudurí i l'usuari.

L'accés i la navegació a aquest lloc web web suposa acceptar i conèixer els advertiments legals, condicions i termes d'ús contingudes en ella.

El titular de la pàgina web pot oferir serveis o productes que podran trobar-se sotmesos a unes condicions particulars pròpies que, segons els casos, substitueixin, completin i/o modifiquin les presents condicions, i sobre les quals s'informarà a l'usuari en cada cas concret.

07701 · Maó
Illes Balears · Espanya

De dilluns a divendres de 8h a 14h

07701 · Maó