CA

Fundació Rubió

Biblioteca Rubió Tudurí

La Biblioteca Rubió manté l'horari

La Biblioteca Rubió manté el seu horari amb totes les mesures de seguretat establertes. Oferim tots els nostres serveis.

Us esperem

5 Març 2021

Fons Arxiu Personal Fernando Rubió

Seguim amb les tasques de manteniment de l'Arxiu Personal de Fernando Rubió Tudurí. Mostra del cartell de la convocatòria dels Premis Menorca (1955)

Seguim amb les tasques de manteniment de l'Arxiu Personal Fernando Rubió.

Aquí teniu una mostra del cartell de la convocatòria dels Premis Menorca (1955). El primer premi convocat va ser el de Novel·la, que va guanyar Carmen Laforet amb l'obra "La mujer nueva".

4 Març 2021

Secció de Revistes de la Biblioteca

Mantenim la secció de Revistes de diferents temes.

Podeu consultar la nostra secció de revistes, on trobareu títols de diferents àmbits.

Els últims números de cada títol estan en lliure accés, els números anteriors estan guardats peró es poden consultar. Demanu informació al nostre personal.

3 Març 2021

12 a 15 de febrer Fira de la Ciència i de la Tècnica

2a Fira de la Ciència i de la Tècnica al Recinte Firal de Maó

Els dies 12 a 15 de febrer tindrà lloc al Recinte Firal de Maó, la 2a Fira de la Ciència i de la Tècnica amb el títol Despertant vocacions. Els Alumnes presenten els seus projectes. Podeu consultar els horaris i els projectes al tríptic.

6 Febrer 2020

31.01.2020 TAULA RODONA

Per què hi ha nitrats a l'aigua de Maó? Organitzat per Aramaó. A les 20 h. a la Biblioteca Rubió

Divendres 31 de gener a les 20 h. tindrà lloc a la Biblioteca Rubió la taula rodona Per què hi ha nitrats a l'aigua de Maó? On som i cap a on hem d'anar per millorar-ne la qualitat.

Intervenen: Esteve Barceló, Sonia Estradé, Agustí Rodríguez

Organitza: Aramaó

28 Gener 2020

Programació

10.01.2020 INAUGURACIÓ EXPOSICIÓ BINIADRÍS (ALAIOR)

Inauguració de l'Exposició: Rituales de la Muerte: La cueva de Biniadrís. Convent de Sant Diego (Alaior)

Inauguració de l'Exposició Rituales de la muerte. La cueva de Biniadrís, divendres 10 de gener a les 19.30 h. al Convent de Sant Diego d'Alaior. A continuació hi haurà una visita guiada i presentació del projecte a càrrec d'Auxilio Moreno, una de les directores del projecte.

4 Gener 2020

Horari Nadal Biblioteca Rubió

Informació sobre l'horari de Nadal de la Biblioteca Rubió

La Biblioteca Rubió informa del seu horari durant els dies de Nadal.

Dies 24 i 31 de desembre:

Matí: 9.30 h. a 13.30 h.

Capvespre: TANCAT

Dies 25, 26 de desembre i 1 i 6 de gener: TANCAT

La resta de dies horari habitual

14 Desembre 2019

15.11.2019 TALLER AMB LA FUNDACIÓ ONCE

Taller per donar a conèixer els resultats del projecte arqueològic de la Cova de Biniadrís

La Fundació Rubió Tudurí Andrómaco col·labora amb la Fundación Once per organitzar un Taller d’inclusió, dirigit a les persones invidents, amb la finalitat de divulgar i donar a conèixer els resultats del projecte arqueològic de la Cova de Biniadrís. Gràcies a la tecnologia d’impressió en 3D, els assistents podran interactuar amb les reproduccions d’una amplia selecció del material recuperat durant els treballs de camp. El taller serà a càrrec d'Auxilio Moreno, una de les directores del projecte.

La jornada tindrà lloc divendres dia 15 de novembre a la seu de la Delegació de la Once a Maó.

13 Novembre 2019

Claustre del Carme · Local 48
07701 · Maó
Illes Balears · Espanya