CA
ca es

Fundació Rubió

Auca sobre la vida de Fernando Rubió

Reconeixement als alumnes que van participar en l'Auca sobre la vida de Fernando Rubió

Divendres 29 de juny, la Fundació Rubió va reconeixer el treball realitzat per els alumnes de Sa Graduada que van participar en l'Auca sobre la vida de Fernando Rubió amb motiu de l'Exposició Fernando Rubió i Tudurí, apotecari de poble mecenes de Menorca. La Fundació Rubió va fer entrega als alumnes i professors d'un petit obsequi en agraïment a la seva participació

fa 7 dies

PRESENTACIÓ LLIBRE CARTAS PATANAS

Presentació del llibre Cartas Patanas, de Lucía Carro Marina

Divendres dia 15 a la Biblioteca Rubió vam poder gaudir de les experiències de Lucía Carro Marina, amb la presentació del seu llibre, Cartas Patanas: andanzas por Pakistán con burka y sin burka. Lucía Carro explica les seves vivències per el pais mitjançant l'estudi i l'observació de la seva cultura.

16 Juny 2018

CONFERÈNCIA LA LEGALIDAD URBANÍSTICA

08.06.2018 Conferència, La legalidad urbanística: una aproximación jurisprudencial

Divendres 8 de juny vam tenir l'oportunitat de tenir a la Biblioteca Rubió els magistrats, presidents de Sala Contenciós-Administratiu del Tribunal Superiror de Justícia de Madrid, Juan Francisco López de Hontanar i Javier Canabal, que ens van fer una aproximació a la legalitat urbanística.

9 Juny 2018

CONFERÈNCIA, LA COVA DE BINIADRÍS

Conferència sobre els resultats del projecte arqueològic de la Cova de Biniadrís

Divendres 1 de juny a la Biblioteca Rubió, va tenir lloc la conferència La cueva de Biniadrís: un escenario de pràcticas rituales vividas hace 3.000 años en Menorca, a càrrec de les directores del projecte i investigadores de la Universitat de Granada, Eva Alarcon i Auxilio Moreno. Van presentar els resultats dels primers anys de treball. Importats resultats a conseqüència de les trobades.

2 Juny 2018

FIRMA CONVENI AMB LA UNIVERSITAT DE GRANADA

Col·laboració amb la Universitat de Granada per seguir desenvolupant el projecte de Biniadrís

Divendres 1 de juny el president de la Fundació Rubió, Hipólito Mercadal, i les directores del projecte de la Cova de Biniadrís, Eva Alarcón i Auxilio Moreno, investigadores i representants de la Universitat de Granada, van firmar el conveni de col·laboració per seguir desenvolupant el projecte de la Cova de Biniadrís.

2 Juny 2018

TAULA RODONA MAIG DEL 68

24.05.2018 Taula rodona maig del 68, 50 anys

Dijous 24, va tenir lloc a la Sala Albert Camús, la Taurla rodona sobre Maig de 68, organitzada per la Fundació Rubió i Debat a Bat. Interessant explicació retrospectiva dels canvis que es van produir a partir d'aquesta data. Els ponents Magda Oranich i Solagran, Jaime Pastor Verdú, Jordi Bayona Llopis a partir de les seves vivències tan professionals com personals ens van exposar la seva visió d'aquesta revolució

Després de les intervencions vam poder gaudir d'uns moments musicals a càrrec de Amieva & Plovins.

25 Mai 2018

DEBAT - COL·LOQUI. SER ALÉRGICO Y VIVIR EN BALEARES

18.05.2018 Debat - col·loqui. Ser alérgico y vivir en Baleares, un problema no resuelto

Divendres 18 de maig, va tenir lloc a la Biblioteca Rubió el debat col·loqui, Ser alérgico y vivir en Baleares, un problema no resuelto, organitzat per la Fundació Rubió i la Sociedad Española de Alergología e Inmunología (SEAIC). Van intervenir els Drs. Antonio Valero Santiago, Ana Elices Apellániz i César Alías Tudurí. Van analitzar la situació de per qué les Illes Balears són la única Comunitat Autònoma que no té servei d'Alergologia a la Sanitat Pública.

21 Mai 2018

PRESENTACIÓ LLIBRE LUIS RACIONERO

11.05.2018 PRESENTACIÓ LLIBRE LUIS RACIONERO A LA BIBLIOTECA RUBIÓ TUDURÍ.

Divendres dia 11 de maig vam tenir com a convidat a la Biblioteca Rubió a l'escriptor i assagista Luis Racionero, que ens va presentar el seu darrer llibre, Manual de la Buena vida. Acompanyat per Joan Enric Vilardell vam repasar la seva experiència i interessant vida.

12 Mai 2018

Claustre del Carme · Local 48
07701 · Maó
Illes Balears · Espanya