CA
ca es

Fundació Rubió

CONFERÈNCIA MARÍA EMILIA CASAS

Conferència "Igualdad de género en el Derecho del Trabajo"

A la sala d'audiències del Claustre del Carme, la Fundació Rubió va presentar una interessant conferència de la jurista Sra. María Emilia Casas Baamonte, Igualdad de género en el Derecho del Trabajo. Introduïda per l'advocada Ana Gómez, presidenta de l'Associació Nacional de Laboralistes.

fa 10 hores

XLVI FESTIVAL MÚSICA DE MAÓ

Concert de Joventuts Musicals de Maó. XVLI Festival de Música de Maó

La Fundació Rubió patrocina el concert de Joventuts Musicals de Maó corresponent al XLVI Festival de Música de Maó. El concert va tenir lloc dimarts dia 16 de juliol al Claustre del Museu de Menorca amb el títol "Un passeig pel romanticisme alemany".

17 Juliol 2019

INAUGURACIÓ EXPOSICIÓ "LA CUEVA DE BINIADRÍS"

Inauguració Exposició Biniadrís

Inauguració de l'exposició de "Rituales de la muerte: La cueva de Biniadrís", el president de la Fundació Rubió, Hipólito Mercadal, les responsables del projecte, Eva Alarcón, Marta Díaz-Zorita i Auxilio Moreno, acompanyades de les autoritats locals, van donar el tret de sortida a l'espectacular exposició.

L'exposició romandrà oberta fins dia 31 d'octubre, al Claustre del Carme.

28 Juny 2019

CONVENI COL·LABORACIÓ

Firma conveni col·laboració amb l'Ateneu de Maó

La Fundació Rubió ha firmat un conveni de col·laboració amb l'Ateneu de Maó. Hipólito Mercadal i Margarita Orfila, presidents de la Fundació Rubió i l'Ateneu de Maó, respectivament, han fet efectiva la firma del document a la Biblioteca Rubió Tudurí. L'acord es materialitza en el patrocini de les diferents activitats dutes a terme per l'Ateneu de Maó durant l'any 2019.

14 Juny 2019

Firma conveni col·laboració amb Joventuts Musicals de Maó

La Fundació Rubió ha firmat un conveni de col·laboració amb Joventuts Musicals de Maó. Hipólito Mercadal i Eulàlia Olives, president de la Fundació Rubió i vicepresidenta de Joventuts Musicals, respectivament, han fet efectiva la firma del document a la Biblioteca Rubió Tudurí. L'acord es materialitza en el patrocini de les diferents activitats dutes a terme per Joventuts Musicals de Maó durant l'any 2019.

14 Juny 2019

Firma conveni col·laboració amb la Capella Davídica

La Fundació Rubió ha firmat un conveni de col·laboració amb la Capella Davídica. Hipólito Mercadal i Antoni Salvador, presidents de la Fundació Rubió i la Capella Davídica, respectivament, han fet efectiva la firma del document a la Biblioteca Rubió Tudurí. L'acord es materialitza en el patrocini de les diferents activitats dutes a terme per la Capella Davídica.

7 Juny 2019

PRESENTACIÓ DEL LLIBRE "LUTER"

Presentació del llibre "Luter" amb l'autor Antoni Gelonch i el Dr. Josep Borrás

Interessant presentació, a la Biblioteca Rubió, del llibre "Luter. Buscant la veritat, va canviar la història" d'Antoni Geloch, amb la participació del Dr. Josep Borràs. L'autor va donar la seva visió d'aquest important personatge.

1 Juny 2019

PRESENTACIÓ DEL LLIBRE EL PERFUM DEL LLORER

Presentació del llibre i lectura poètica

Presentació del llibre "El perfum del llorer" de Marta Victoria Sacall, acompanyada de Pere Gomila, Llucia Palliser i Ismael Pelegrí. La presentació va estar acompanyada d'una lectura poètica.

23 Mai 2019

Claustre del Carme · Local 48
07701 · Maó
Illes Balears · Espanya