Fundación Rubió

Activitats 2015

Febrer:

27. Presentació del llibre El cine negro español, de J. A. Luque. Presentat per Mario Delgado.

Març:

20. Conferència: "La LOMQE: una llei que crea controvèrsia", a càrrec de Miquel Oliver, professor de Pedagogia aplicada i Psicologia de l'Educació de la UIB.

27. Presentació del llibre Els dies fosos, de Rosina Ballester, acompanyada de la seva germana, Margarita.

Abril:

17. Presentació del llibre Quina educació volem?, de Pilar Benejam, presentada per Pere Alzina.

18. 28è Diàlegs a Mongofra amb Pilar Benejam, coordinat per David Cabré.

24. Presentació del catàleg de l’exposició de Zulema Bagur.

Maig:

5. Velo-Bici.cat. Visita a Mongofra dels estudiants d’intercanvi alumnes de Ciutadella i Santa Coloma de Farners. La part mediambiental l’ha explicada Martí Escudero.

8. Conferència: “Els espais de l’art: evolució dels diferents centres de promoció i difusió de l'art”, a càrrec de Carles Jiménez Jorquera.

9. 29è Diàlegs a Mongofra: “Els espais de l’art: evolució dels diferents centres de promoció i difusió de l'art”.

15. Presentació del llibre La Paraula Callada, de Bep Joan Casasnovas, a càrrec de de Llucia Palliser i amb la participació de diversos rapsodes.

22. Presentació del llibre Aigua molla, de Josep Cuello, a càrrec de Josep M. Quintana.

29. Presentació del llibre Geografies del vent, de Pere Gomila.

Juny:

12. 30è Diàlegs a Mongofra amb Fra Roger: "Gatronomía y producto local en Euskadi", a càrrec d'Ana Fernández, tècnica del grup local LEADER Mendinet a Euskadi.

Juliol:

18. 2on. FÒRUM MONGOFRA ECONOMIA I MEDI AMBIENT. "Gestió sostenible i aprofitament dels recursos forestals a una regió insular, Menorca".

22. Conferència: "Ritual y prácticas sociales en la Cueva de Biniadris", a càrrec d'Eva Alarcón i Marta Díaz-Zorita.

Setembre:

3-6. Talleres Islados. Rafael Arguliol

17-20. Talleres Islados. Bernardo Souviron

Octubre:

1-4. Talleres Islados. Rosa Montero.

15-18. Talleres Islados. Bernardo Souviron.

23. Presentació del llibre El paradigma del corazón, de Silvia Gelices i Xavier Caparrós.

30. Presentació del llibre Els cors de pedra, de Miquel Àngel Maria a càrrec de Pau Faner.

Novembre:

14. 31è Diàlegs a Mongofre. "Lletres, política i periodisme" amb el periodista Manuel Cuyàs i Gibert.

20. Presentació del llibre, Camins sense retorn de Josep Masanés.

27. Taula rodona. "Els residus, allò que no veim" organitzat per AraMaó.

07701 · Mahón · Islas Baleares
Islas Baleares · España

De lunes a viernes de 8h a 14h

07701 · Mahón · Islas Baleares