CA

Programació · Fundació Rubió Arxiu: Setembre 2022

Beca Tutor - Convocatòria 2022/23

fa 6 dies   Programació

Fundació Rubió en col·laboració amb la UIB convoca les Beques Tutor, per estudiants del Grau d'Educació Primària.

Beca - Tutor “Fundació Rubió”

Es convoquen tres beques, adreçades a estudiants del Grau d'Educació Primària de la UIB. L'objecte és fer un acompanyament / suport educatiu a alumnes que estan cursant educació primària a centres sostinguts amb fons públics.

Les bases es poden obtenir a les oficines de la Fundació Rubió, i es poden descarregar aquí, Beca Tutor - Bases

Les sol·licituds es poden presentar fins dia 14 d'octubre de 2022

Beca "Fundació Rubió" - 2022/23

fa 6 dies   Programació

Beca "Fundació Rubió". Convocatòria 2022/23. Per a cursar estudis universitaris superiors. Estudis de Grau en Enginyeria, Arquitectura, Ciències, Ciències de la Salut.

La Fundació Rubió fa pública la convocatòria d'una Beca, que porta el seu nom, per iniciar estudis universitaris superiors reglats que condueixin a obtenir un títol oficial de grau en Enginyeria, Arquitectura, Ciències i Ciències de la Salut.

Aquests estudis s'han de fer presencialment fora de Menorca, en alguna de les universitats públiques espanyoles.

La quantia de la Beca ascendeix a un total de sis mil euros (6.000 €), amb subjecció al que es disposa a les bases que han de regir la seva concessió i gaudi.

Un aspecte especialment destacable d'aquesta Beca Fundación Rubió és que l'estudiant que sigui beneficiari per gaudir-la durant el curs acadèmic 2022-2023, realitzant els estudis de Primer Curs, podrà continuar sent-ne beneficiari de forma automàtica, durant els cursos següents fins a assolir el títol de Grau, si a cada curs acadèmic compleix els requisits que es detallen a les bases.

Les bases es poden consultar a les oficines de la Fundació i es poden descarregar aquí bases Beca.

El termini per a la presentació de sol·licituds queda establert des d'avui, fins al proper dia 11 de novembre (inclusivament), a les 13 h.

0 0 Llegir-ne més

OBERT AL PÚBLIC (PRÈVIA RESERVA)

fa 1 setmana   Programació

Capella de Mongofra Nou oberta al públic

La Capella de Mongofra Nou romandrà oberta al públic el segon dilluns de cada mes, enhorari de 10h. a 13h. Les persones interessades podran gaudir de les pintures de Pere Pruna, que decoren els murs de la Capella, amb motius de Sant Fernando.

Atès que la Finca de Mongofra Nou es troba situada dins del Parc Natural de l'Albufera des Grau, zona d'especial protecció, es prega inscripció prèvia per a la visita, en la Fundació Rubió, telèfon 971351320.

Les visites tindran lloc el segon dilluns de cada mes, les pròximes corresponen als dies:

- 10 d'octubre de 2022

- 14 de novembre de 2022

- 12 de desembre de 2022

Claustre del Carme · Local 48
07701 · Maó
Illes Balears · Espanya

(+34) 971 351 320
administracio@fundaciorubio.org

De dilluns a divendres de 8h a 14h

Claustre del Carme · Local 48
07701 · Maó