Fundació Rubió

02.12.2022 Conferència a càrrec de José Enrique Ruiz-Domènec

Conferència "Menorca en la trama de una historia Mediterránea" a càrrec de José Enrique Ruiz-Domènec, escritor i medievalista.

02.12.2022 Conferència a càrrec de José Enrique Ruiz-Domènec

Conferència a càrrec de José Enrique Ruiz-Domènec, que tindrà lloc dia 2 de desembre a les 20 h a les instal·lacions de la Biblioteca Rubió.

José Enrique Ruiz-Domènec, natural de Granada, ha estat catedràtic d'Història Medieval d'Europa en la UAB, des de 1969 fins a la seva jubilació. Acadèmic de número de l'Acadèmia Europea amb seu a Londres. Professor visitant en diverses universitats d'Europa i Amèrica. Catedràtic 0'Gormann de la UNAM i el Col·legi de Mèxic i professor de l'École des Hautes Eutedes de París.

Va ser el representant espanyol de la Comissió Europea de 27 historiadors per a Europa, un per país, en qualitat de responsable de l'herència mediterrània de la cultura europea. Va rebre el Premi Ciutat de Barcelona assaig pel El reto del historiador, l'any 2006.

El seu últim llibre El sueño de Ulises. El Mediterráneo de la guerra de Troya a las pateras.

07701 · Maó
Illes Balears · Espanya

De dilluns a divendres de 8h a 14h

07701 · Maó