(CATALÀ)

En compliment de l'article 10 de la Llei 34/2002, de l'11 de juliol, de serveis de la Societat de la Informació i Comerç Electrònic (*LSSICE) s'exposen a continuació les dades identificatives de l'empresa.

Denominació social:
Fundació Rubió Tudurí Andrómaco

Nombre d'identificació fiscal:
G07268592

Domicili social:
07701 Maó

Correu electrònic:
mailto:info@fundaciorubio.org

Telèfon: 971.35.13.20

Dades relatives a l'autorització administrativa prèvia per a l'exercici de l'activitat:

Fundació cultural sense ànim de lucre

Aquest lloc web ha estat creat per la Fundació Rubió Tudurí amb caràcter informatiu i per a ús personal dels usuaris. A través d'aquest Avís legal, es pretén regular l'accés i ús d'aquest lloc web, així com la relació entre el lloc web i els seus usuaris. Accedint a aquesta pàgina web s'accepten els següents termes i condicions: L'accés a aquesta pàgina web és responsabilitat exclusiva dels usuaris.

El simple accés a est assetjo web no suposa entaular cap tipus de relació comercial entre Fundació Rubió Tudurí i l'usuari.

L'accés i la navegació a aquest lloc web web suposa acceptar i conèixer els advertiments legals, condicions i termes d'ús contingudes en ella.

El titular de  la pàgina web pot oferir serveis o productes que podran trobar-se sotmesos a unes condicions particulars pròpies que, segons els casos, substitueixin, completin i/o modifiquin les presents condicions, i sobre les quals s'informarà a l'usuari en cada cas concret.

(CASTELLANO)

En cumplimiento del artículo 10 de la Ley 34/2002, del 11 de julio, de servicios de la Sociedad de la Información y Comercio Electrónico (LSSICE) se exponen a continuación los datos identificativos de la empresa.

Denominación social:

Número de identificación fiscal:

G07268592

Domicilio social:

07701 Maó

Correo electrónico:

info@fundaciorubio.org

Teléfono: 971.35.13.20

Datos relativos a la autorización administrativa previa para el ejercicio de la actividad:

Fundación cultural sin ánimo de lucro

Este sitio web ha sido creado por la Fundació Rubió Tudurí con carácter informativo y para uso personal de los usuarios.A través de este Aviso legal, se pretende regular el acceso y uso de este sitio web, así como la relación entre el sitio web y sus usuarios. Accediendo a este sitio web se aceptan los siguientes términos y condiciones: El acceso a este sitio web es responsabilidad exclusiva de los usuarios.

El simple acceso a este sitio web no supone entablar ningún tipo de relación comercial entre Fundació Rubió Tudurí y el usuario.

El acceso y la navegación en este sitio web supone aceptar y conocer las advertencias legales, condiciones y términos de uso contenidas en ella.

El titular del sitio web puede ofrecer servicios o productos que podrán encontrarse sometidos a unas condiciones particulares propias que, según los casos, sustituyan, completen y/o modifiquen las presentes condiciones, y sobre las cuales se informará al usuario en cada caso concreto.

29.06.2017. PRESENTACIÓ LLIBRE.

Menorca 100x100

LLOC: BIBLIOTECA RUBIÓ TUDURÍ

30.06.2017 CONCERT ERMITA SANT JOAN DELS VERGES